Post by entresenicslen on Mar 16, 2022 20:44:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Logic: code breaking ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Logic: code breaking IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode til mange tokens ▞▞▞
▞▞▞ Logic: code breaking 2022 version ▞▞▞
Instruktionerne er ret dårlige. Du kunne i det mindste tilføje en tutorial. Hvad er en "rig" farve? Hvorfor er stifterne 2x2 og spillepladen 1x4?
Jeg kan ikke få e-mail-udfordringen til at virke. Har du nogen idé om hvad jeg gør forkert?!? Tak.
Dette er en almindelig udvidelse, som gør det muligt at bruge mere end 4 farver og mere end 4 huller. Problemet er, at brugerfladen er besværlig! Du kan ikke rulle historikken, når du vælger farver, og du kan ikke trække fra en palet på mere end 6... Og du kan trække pløkker rundt, der er i et gæt.
Logic: code breaking Tankenötter vdp
Så sjovt som jeg husker som barn... Kan ikke lide, hvordan farvevalgsboksen dækker den nederste række, så du ikke kan se alle tidligere afspilninger. Det ville også være rart at se hele spillet, når det er færdigt i forhold til at have et kassecover, der spørger om at spille igen. Elsker, at der ikke er nogen annoncer!
Jeg elsker dette spil. Virkelig får dig til at bruge dine logiske evner til at finde svaret.
At spille farverne er besværligt. Det tager for meget tid og tapping. Når du har valgt en farve nedenfor, skal farven gemmes som standard og omkranses nedenfor, indtil du vælger en anden farve. Bekræftelse for hver enkelt position er en no go, især når du spiller variationer med flere slots.
Jeg er ret sikker på, at ledetrådskoden er forkert. Det er ret inkonsekvent.
Jeg kan ikke lide de gentagende farver. Det er ikke sådan spillet fungerer.
Spillet bruger 2 ikke-adskillelige nuancer af grønt for at indikere korrekthed af farve og position. Prøv at bruge 2 farver!
Logic: code breaking Łamigłówki fjnz
Dette er et meget flot spil, meget ligesom de originale håndstykker, jeg gav dig 5 stjerner, men nøgleknapperne fungerer ikke som de skal, hvis du spiller hurtigt, reagerer det ikke, og svarer derefter på den næste. Det gjorde det samme på min anden telefon. Tag et kig på det. Jeg har en ny bedre nu.
Meget fin app! Men sidste opdatering beskadigede min statistik
Logic: code breaking Kirakós játékok ezj
Frustrerende, at indikatorerne for det rigtige antal og steder er meget ens farver (sort og mørkegrøn??) Så selv med skruet lysstyrke er de let forvirrede. Hvad er der galt med rød/grøn eller rød/sort??
Super sjovt 😀
Meget godt
Jeg forstår ikke reglerne
Det ville VIRKELIG HJÆLPE, hvis prikken, der angiver korrekt gæt, var i EN ANDEN FARVE end den forkerte gæt-prik. Ville hjælpe visionsudfordrede spillere. Bortset fra det elsker jeg spillet. ... ... ... Har lige fundet ud af, hvordan man justerer grundfarven, og nu kan jeg se forskellen på prikkerne, så korrekte gæt prikker let ses.
Solid logik spil. Der er en vis mulighed for at ændre spilparametre, men gameplayet og målene er statiske og en smule uinspirerede.
Ganske godt spil, men statistikken bliver ødelagt, hvilket er meget irriterende. Er sket for mig to gange inden for de sidste 3 måneder.
Den har ikke engang farver, der er bare grå prikker. Det er ikke spilbart
Kedelig
Mega sjovt spil. Jeg er tilbage til barndommen.
Elsker at snuble over denne gamle favorit, der kan spilles som kabale. Indtil videre fungerer det præcist. Jeg er IKKE klar over, hvordan den scorer point.Nogle strategier, jeg anser for at tænke på et lavere niveau, scorer ret godt. Fejl scorer ret åbenlyst lavere. IKKE klart, hvad der fører til højeste score.
Fik den til at hjælpe med hukommelsesproblemer, men glemte fuldstændig, at jeg selv har den.
Jeg sætter pris på den logiske sekvens for begyndere.
Ser godt ud, men umuligt for nogen, der er delvist farveblinde.
Farverne til kontrolpløkkene er meget forvirrende. For det første kan jeg næsten ikke se forskel på de to farver. Men bortset fra det, kan jeg ikke se ud fra instruktionerne, hvilken farve der betyder hvad!
Hyggeligt og godt spil. Er perfekt tilpasset os som er farveblinde.
Clue farver for korrekt farve, korrekt position og korrekt farve, forkert position er for ens. Hvorfor ikke traditionel sort og hvid, som er let at skelne? Sletter spil og finder en anden version.
Rigtig sjovt spil. Jeg kan godt lide at vide, hvilke resultatstifter der er korrekte, så jeg kan vælge bedre. En ting, der ville gøre det bedre, ville være større kontrast mellem de mellemste og mørke farver på resultatstifterne, eller at bruge rød (ikke der), gul (forkert sted), grøn (perfekt).
Min score opdateres ikke længere, jeg ændrede sværhedsgraden fra standard/let til ekstrem... siger 1000 osv., men opdaterer ikke.
Hyggeligt at spille Mastermind igen, som vi gjorde for årtier siden. Dejligt at man ikke behøver at finde en makker når man har lyst til at spille, som det var nødvendigt med den analoge udgave. Kunne godt tænke mig, at "kontrol-markeringernes" farveforskel var lidt tydeligere.
Kan nogen venligst forklare mig, hvilken rigtig og forkert pin der går til hvilket gættested. Det er en firkant, så er den øverste venstre stift gættestedet hele vejen til venstre?? Jeg har prøvet i en time, og jeg kan ikke finde ud af, hvilken plet den fortæller mig er rigtig eller forkert 🤣 hjælp 😬
Dårlig. For simpelt
Sjovt spil, men det kræver nogle justeringer.
Virker som det skal. Mange fine funktioner. Godt layout. Jeg ville dog ønske at man kunne slå tiden fra, da jeg synes det er stressende og irrelevant.
Death Road to Canada Phiêu lưu zekh
Det er godt spil, men alligevel er ærgerligt at man ikke kan nulstille den samlede score. Personligt er den ikke ret meget bevendt, så der ikke er mulighed for at nulstille til nye udfordringer.
Fantastisk, vel værd 5 stjerner.
masser af muligheder i indstillinger for forskelligt gameplay. Jeg vil anbefale denne app til enhver, hvis du leder efter et flot, rent formateret og sjovt hjernespil. jeg elsker det fysiske spil, og jeg tror, jeg elsker denne version lige meget eller mere... generelt tror jeg ikke, at dette spil skal forbedres overhovedet
Nem grænseflade, hurtigt gameplay. Spillets overskuelige ipod-y-design får det næsten til at se ud, som om du måske arbejder, hvis du er på et kontor eller en skole. Spillet er nemt at hente og meget hurtigt. Der er ikke musik, medmindre jeg er blevet døv i dag.
Logic: code breaking Dėlionė czmm
Spillet har ingen UI-skalering, så det ser forfærdeligt lille ud på skærmen med højere opløsning. Den har heller ingen lyde og bruger grundlæggende Android-kontroller.