Post by entresenicslen on Mar 16, 2022 20:13:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Words of Wonders: Ordforråd ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Words of Wonders: Ordforråd IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder for uendelige mynter ▞▞▞
▞▞▞ Words of Wonders: Ordforråd 2022 version ▞▞▞
Ingenting som spillet som ble annonsert med en vertikal vegg av bokstaver. Hvis du må lure folk for å få dem til å installere appen din, gjør du ting veldig galt.
Jeg har bare spilt en kort stund, men det er morsomt. Jeg liker informasjonen som gis om hvert sted. Jeg liker å hjelpe barna mine med å lære staving og om verdenshistorie, geografi og mer. Fortsett med det gode arbeidet og IKKE gjør det til noe som må betales for. Jeg nekter å betale for poeng, hint, sjetonger uansett. Jeg bor en VELDIG BEGRENSET inntekt og har ikke råd til å betale.
30 sekunders annonser etter 90 % av nivåene. Noen av annonsene krever 3 forskjellige ting klokket bare for å lukke dem. For bortkastet tid Nei takk. Avinstallert.
Clumsy Ninja Dobrodružné ljh
Annonser etter hvert nivå? Slå et par sammen. Det med helgekonkurranse er irriterende. Forstår det ikke.
Unorske ord.
Dette er å lære deg hvordan du staver også hjelpe deg å lage dine egne ord og mye moro.
For mange annonser. Og for mange gjentatte gåter. Fortsett å finne de samme ordene igjen og igjen og igjen.
Flott søl
Må bruke hodet
Enkel og fin app.
Ganske gøy.😁
NÅR VIL SPINNHJULET INNEHOLDE EN SJANSE TIL Å FÅ HALVPRIS-TIPS. NÅR DU BYTTET HJUL, HAR DET FORTSATT BELYSNINGSBOLTEN, MEN IKKE MULIGHETEN TIL Å FÅ HALVPRIS-TIPS SOM FØR, TOTAL BUMMER.
(1) Annonsen promoterte et annet, bedre spill, men installerte dette i stedet. Jeg fortsatte å spille uansett. Den hadde noen ideer her og der. (2) annonsene er irriterende. (3) ytelsen gikk ned til det punktet lyden ble klippet ut forferdelig.
Fin app - hyggelig, pittoresk og hyggelig. Jeg liker grafikk og enkelhet. MEN! Jeg har nådd 225 nivå og gjetter fortsatt slike ord som "katt, katter, flaggermus, biler, stjerne, opt" osv. Bokstavene er like fra nivå til nivå!Ett-to ord på mellomnivå! Kommer hardt nivå noen gang her? Eller er dette spillet kun for engelske nybegynnere? Det blir for enkelt og kjedelig faktisk. Skaperne bør legge til en mulighet for brukere til å velge nivå selv, ellers vil dette spillet åpenbart være ganske snart.
Litt usikker
Bra spill, bare lange annonser, spesielt tre-trinns annonser som dreper det. Holdt annonsene kortere for to andre stjerner
Altfor mange annonser får spillet til å krasje. Så etter noen nivåer står det at det krever en oppdatering, litt tar lenken deg til et annet, annerledes spill.
Vanedannende
For det første er mengden av annonser helt opprørende. Og jeg snakker ikke bare om annonser som kan fjernes umiddelbart, mange av dem må du i det minste se delvis for å gå til neste kjedelige nivå. Apropos det, jeg fortsatte å spille og tenkte at det måtte begynne å bli vanskeligere, men selv etter å ha kommet til nivå 70, var det ikke det minste utfordrende. Kjedelig spill, latterlig mengde annonser, jeg avinstallerte denne sløsingen med tiden min etter mindre enn én dag.
Words of Wonders: Kosa Kata Kata enbo
Kult spill, mest tidsfordriv ikke så lærerikt
Falsk annonsering! Demo hadde ledetråder til svaret, og lag deretter ordet fra bokstavene. Dette er det samme da**-spillet som andre ordhjulspill!
Det er bra, men fryktelig 😭 som ikke finner andre ord, kan ikke holde seg til andre land med nytt sett med ord. Fortsett å prøve i 5 dager med MONT BLAC OG BRUK BARE BOKSTAVEN OORRAJ. Den burde ha flere alternativer
Morsomt og hjernetrimmende spill, litt mye reklame.
Spillet bruker ord relatert til rasisme, sex og andre ikke-akseptable ord i sine løsninger. Utvikler sier at de retter det om og om igjen, men gjør ikke noe slikt.Spillet har også for mange feil. utviklerteamet sier at de fikser, men det er bare tomme ord. Jeg mottok en kupong som skulle gi meg tilbake tapte diamanter etter at en feil tok bort mange av mine. i stedet førte kupongen meg frem en haug med nivåer, noe som gjorde spillet totalt uinteressant å spille. avinstallert! hold deg unna!
Bruk like mye tid på å komme gjennom annonser som å spille. Ikke verdt det.
ok tidtrøyte
Annonsen viste trivia. Det er ingen bagateller. Det er fakta om hvilken bakgrunn du har, men ingen trivia for å gjette hva ordet er.
Jeg er på nivå 550. venter fortsatt på at noe skal bli litt mer utfordrende. Ord på 3 bokstaver, som du bruker flertall, ser ikke ut som det kommer til å bli slik. beklager, jeg må slutte.
vanskelig å vurdere spillet etter bare nivå 2... men til nå virker det ok.
Lærerikt. Må bruke hodet. Gøy😀
Jeg nyter dette spillet så langt! Musikken er beroligende, landskapet holder det interessant, ingen tidsbegrensning som presser deg til å fullføre raskt, og ingen poeng trukket for feil.
artig, fant mange nye ord som ikke er i spillet
Litt vel kreativ med ord. Mesa, tutte, ree og tort er vel ikke gjengs norsk.
Jeg får ikke æren for alle de ekstra ordene jeg lager! Også blir det bare svart og jeg kan ikke fortsette uten å gå ut av appen.
Litt trim for hjernen er lurt
Et bra spill, men -2 stjerner for et enormt batteriforbruk. Faktisk kan vi si -3 stjerner, du er ned 20 % på 15-20 minutter eller så. Juster dette takk.
Annonser på hvert nivå, etter nivå 18. Ett nivå tar meg omtrent 20 sekunder, så annonsepausene på 30 sekunder er lengre enn spilletid. De første dusin nivåene eller så er bare 3-bokstavsord, deretter øker de sakte til 5-bokstavsord, så ikke mye av en utfordring for en belest person. Verdiløst spill for meg. Sørg for å justere personverninnstillingene, som som standard er mer påtrengende enn nødvendig.
Bra for hjernen, men reklamen er litt for mye og ingen hint.
artig.
Har anbefalt denne appen til venner og familie noen med dysleksi. De har forbedret ordkunnskapene sine 100 %. Spre ordet, dyslektisk forbedring kan bli funnet. Jeg har ett problem med denne appen, dypt inn i nivåer som overstiger 30k tokens ble spillet frosset. Fjernet spillet. Installert på nytt, men nå er det en 2021-oppdatering. Varsling for oppdateringer som ikke blir fulgt vil stoppe appen. Jeg vet bedre nå. Jeg anbefaler fortsatt dette som et undervisningsverktøy.
Jeg elsker dette spillet, starter lett så du vet at du kan gjøre det, blir vanskeligere, fin utfordring!!
uaktuelt å oppgi så mye personlig info bare for et ordspill. fremstår som brukeriøst
Moro i begynnelsen til de irriterende tilføyelsene tok fullstendig overhånd. Uspillbar og avinstallert.
Hver ukes oppdateringer er irriterende annet enn at spillet er morsomt